MEMPROSES, MEMBEKAL DAN MENJUAL PRODUK SEJUKBEKU/FROZENFOODS

FaS Delicious Foods adalah syarikat yang menjual produk FaSFoods dan sepenuhnya dijalankan oleh syarikat bumiputera yang dimiliki oleh En.Mohd Helmi B. Mohd Shaari dan beliau mempunyai kepakaran dalam pengeluaran makanan berasaskan daging. FaS Delicious Foods mula dikenali sebagai "Home-Made" produk. Ditubuhkan pada tahun 2006, dan beroperasi pada skala kecil di rumah milik persendirian yang terletak di Serdang, Selangor. Perniagaan ini diasaskan oleh bapa beliausendiri iaitu En. Mohd Shaari B. Nordin yang mempunyai pengalaman lebih dari 30 tahun dalam bidang teknologi hasilan daging yang bermutu.

Sunday, November 28, 2010

Memproses, Membekal dan Menjual Produk Sejukbeku/Frozenfoods

FaS Delicious Foods adalah syarikat yang menjual produk sejuk beku dan ia sepenuhnya dijalankan oleh syarikat bumiputera yang dimiliki oleh En. Mohd Shaari B. Nordin dan beliau mempunyai 25 tahun pengalaman dalam pengeluaran makanan berasaskan dagingSyarikat ini ditubuhkan pada tahun 2006dan beroperasi pada skala kecil di rumah mereka sendiri iaitu En.Shaariyang terletak di Serdang, Selangor
FaS Delicious Foods mula dikenali sebagai "Home-Made" produk.

antara produk yang disediakan ialah :
  1. Bologna Ayam
  2. Burger Ayam
  3. Burger Lembu
  4. Daging Ayam Kisar
  5. Daging Lembu Kisar
  6. Frankfurter Ayam
  7. Nuget Ayam
  8. Rendang Lembu
  9. Serunding Ayam
  10. Serunding Lembu
  11. Kuah Kacang
  12. Kuah Spagheti Ayam
  13. Kuah Spageti Lembu
  14. Sosej Cili Padi

10 comments:

  1. kepada yang berminat boleh email saya di
    mohd_helmishaari@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi En Hilmy. I just nak buat kaji selidik, adakah anda mempunyai masalah untuk mendapatkan bekalan daging lembu?. Saya berminat untuk membuat perniagaan berkenaan, dan sekarang dalam proses untuk mendapatkan maklum balas tentang keperluan bekalan ini dari responden. Jika diberi pluang boleh saya membekalkan produk ini ke syarikat tuan. Mudahan mendapat maklum balas dari pihak tuan.

      frm ...Zunnurain (En Zun)

      Delete
  2. Sedia menerima tempahan. sila email mohd_helmishaari@yahoo.com untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk.

    ReplyDelete
  3. Untuk sekitar seri kembangan. kami memberi perkhidmatan percuma untuk penghantaran ke depan pintu rumah anda!!! mari dapatkan segera

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum..

    sayaa alfarisi bin rosli dri skolah smt sepang.. sye kne menjalankan satu rancangan perniagaan tentang "frozen food".. untuk kerja kursus aliran perdagangan bgi spm 2011 ini.. oleh itu, saya memerlukan beberapa maklumat tentang perniagaan ini.... harap pihat tuan dpt memberikan kerjasama..

    ReplyDelete
  5. Membuat rancangan perniagaan yer.. nak maklumat aper tu yer adik

    ReplyDelete
  6. macammana mahu mengikuti kursus membuat nuget dan sosej?

    ReplyDelete
  7. Salam rakan2... untuk keterangan lanjut mengenai kursus2 yang dianjurkan boleh menghubungi saya 017-3337353 (helmi)... terima kasih..

    ReplyDelete
  8. salam.. mcm mana nak jd agen?
    klau luar kwasan blh?
    sy di johor.
    blh hntarkan details..ttg harga dan lain2.\trima ksh..

    my_sara22@yahoo.com

    ReplyDelete

Followers